Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí – Veronika Pudíková
Veronika Pudíková
Master's thesis
Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí
Marketing strategy of a tourist product in a rural environment
Abstract:
Zvolená problematika má za cíl najít takový způsob marketingového projevu, který je účinný a efektivní, zároveň ale finančně příznivý vzhledem k velikosti turistického produktu. V práci jsou uloženy dva výzkumné úkoly. První zahrnuje celkovou marketingovou situační analýzu, která produkt vyhodnotí a navrhne možné strategie. Druhým výzkumným úkolem je samotné vypracování marketingové strategie na základě …moreAbstract:
The topic has been chosen in order to find marketing rhetoric that would not only be practical and effective but also economical in context of size of given tourist product. In this work there are two main goals of research. The first one focuses on overall marketing analysis which will analyse the product itself and come up with possible strategies. The second goal focuses on drawing up specific marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75598
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2019
- Supervisor: Jana Krbová
- Reader: Martin Musil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Ludmila Volková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová