Nela Luňáková

Bakalářská práce

Budování značky prostřednictvím sociálních sítí

Building a Brand Through Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Budování značky prostřednictvím sociálních sítí, jejímž hlavním cíle je analýza komunikační strategie značky prostřednictvím soudobých sociálních sítí. Teoretická část se zabývá charakteristikou značky, její identitou a budováním. Jsou zde popsány základy marketingové komunikace na internetu včetně marketingového mixu. Poslední část teoretické části se věnuje definici …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Building a Brand Through Social Media, whose main goal is to analyze the communication strategy of the brand through contemporary social media. The theoretical part deals with the characteristics of the brand, its identity and building. It describes the basics of marketing communication on the Internet, including the marketing mix. The last part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace