Optimalizace rozpočtu pro Google Ads za pomocí experimentu – Lukáš Novák
Lukáš Novák
Bakalářská práce
Optimalizace rozpočtu pro Google Ads za pomocí experimentu
Budget Optimization for Google Ads Through Experimentation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je realizace experimentu v PPC reklamě na základě historických dat a následné vyhodnocení. Práce se zaměří na to, jaký mají historická časová období vliv na výkon reklamy, na jehož základě bude navrženo řešení. V praktické části se experiment otestuje a bude vyhodnocen jeho přínos pro plánování reklamy.Abstract:
The objective of the bachelor's thesis is the realization of an experiment in PPC advertising based on historical data and subsequent evaluation. The thesis will focus on how historical time periods influence the performance of the advertisement, based on which a solution will be proposed. In the practical part, the experiment will be tested and its contribution to advertising planning will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
Vít Mrňávek -
Rozpočet EU
Lenka Krajčovičová -
Budget Construction and Evaluation
Inna Mikhieieva