Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022 – Bc. Kristýna Navrátilová
Bc. Kristýna Navrátilová
Bakalářská práce
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Analysis of the marketing campaign of the Basket Brno club in the season 2021/2022
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit mužského basketbalového klubu Basket Brno, jež byly realizovány v sezóně 2021/2022. V syntéze poznatků jsou teoreticky popsány základy marketingu a jeho přenesení do oblasti sportovního prostředí. V další části jsou rozepsány marketingové aktivity uskutečněné v uplynulé sezóně a dotazníkové šetření zaměřené na sledující klubu. Na základě …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing activities of the men's basketball club Basket Brno, which were implemented during the season 2021/2022. The synthesis of knowledge theoretically describes the basics of marketing and its transfer to the sports environment. In the following part are described the marketing activities in the past season along with a questionnaire survey focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gnsik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Martin Vyroubal
- Oponent: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova