Bc. Veronika Čichovská
Bakalářská práce
Analýza konkurence
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu konkurence podniku Zapa beton, a.s., Lom Votice. Cílem je identifikovat významné konkurenty. Zanalyzovat všechny vybrané konkurenty, porovnat jejich ceny, služby a vybrané faktory. Práce je rozdělena na část teoreticko-metodologickou a část aplikační. V teoreticko-metodologické části jsou popsány jednotlivé definice týkající se konkurence a stanovená metodika zpracování …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of Zapa Concrete, Inc., Lom Votice company´s competition. The goal of the thesis is to identify important competitors. To analyze all selected competitors, compare their rates, services and selected factors. The thesis is divided into a theoretical-methodological and an application part. The theoretical part describes the various definitions relating to competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mgj67/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Stehel, MBA
- Oponent: Ing. Linda Komendová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova