Mirko Tomášek
Bakalářská práce
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Anotace:
Bakalářská práce „Analýza komunikační kampaně“ se zabývá všemi nutnými kroky ve-doucí ke zvýšení účinnosti marketingové komunikace areálu Borovinka. Mezi ně patří především zhodnocení současné komunikace, analýza prostředí a sestavení nového ná-vrhu komunikace, který splní předepsané cíle. Úvodní část se věnuje marketingové ko-munikaci v obecném pojetím a následně konkrétní specifikaci jednotlivých …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Analysis of communication campaign" deals with all the necessa-ry steps to increase the effectiveness of marketing communication of the Borovinka re-sort. These include, in particular, the evaluation of the current communication, the ana-lysis of the environment and the compilation of a new design of the communication with the prescribed goals on mind. The introductory part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bwvd5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura -
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská