Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny – Bc. Tereza Janečková
Bc. Tereza Janečková
Bakalářská práce
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Supporting and Enhancing Business Competitiveness through the Promotional Mix Tools for the Health Insurance Company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bude posouzení používaných nástrojů komunikačního mixu. Dílčím cílem práce budou možnosti zvýšení konkurenceschopnosti zdravotní pojišťovny v rámci vybraných produktů. Zefektivnění používaných nástrojů zdravotní pojišťovny, doplnění dosud nepoužívaných nástrojů komunikačního mixu. Vhodnost či nevhodnost používání daných nástrojů komunikačního mixu. Cílů bakalářské práce …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis will be the assessment of used communication mix tools. Partial aim of this work will be possibilities of increasing the competitiveness of health insurance company within selected products. Streamlining the tools used by the health insurance company, complementing the previously unused communication mix tools. Suitability or inappropriate use of given communication …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace komunikační mix marketing marketingová komunikace marketingové nástroje reklama strategie trendy zákazník zdravotní pojištění zdravotní pojišťovna. Integrated Marketing Communication Communication Mix Marketing Communication Marketing Tools Advertising Strategy Trends Customer Health of Insurance Health of Insurance Company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i605l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKOVÁ, Tereza. \textit{Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kh9otr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár