Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny – Bc. Tereza Janečková
Bc. Tereza Janečková
Bachelor's thesis
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Supporting and Enhancing Business Competitiveness through the Promotional Mix Tools for the Health Insurance Company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce bude posouzení používaných nástrojů komunikačního mixu. Dílčím cílem práce budou možnosti zvýšení konkurenceschopnosti zdravotní pojišťovny v rámci vybraných produktů. Zefektivnění používaných nástrojů zdravotní pojišťovny, doplnění dosud nepoužívaných nástrojů komunikačního mixu. Vhodnost či nevhodnost používání daných nástrojů komunikačního mixu. Cílů bakalářské práce …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis will be the assessment of used communication mix tools. Partial aim of this work will be possibilities of increasing the competitiveness of health insurance company within selected products. Streamlining the tools used by the health insurance company, complementing the previously unused communication mix tools. Suitability or inappropriate use of given communication …moreKeywords
Integrovaná marketingová komunikace komunikační mix marketing marketingová komunikace marketingové nástroje reklama strategie trendy zákazník zdravotní pojištění zdravotní pojišťovna. Integrated Marketing Communication Communication Mix Marketing Communication Marketing Tools Advertising Strategy Trends Customer Health of Insurance Health of Insurance Company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i605l/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANEČKOVÁ, Tereza. \textit{Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kh9otr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár