Využití digitální technologie na 1. stupni – Kamila SOUČKOVÁ
Kamila SOUČKOVÁ
Diplomová práce
Využití digitální technologie na 1. stupni
The use of digital technology at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím digitálních technologií na 1. stupni základních škol. Shrnuje problematiku a aktuální používání technologií ve výuce. Teoretická část je zaměřena na popis digitálních technologií, využití ve vzdělávání a poukazuje na výhody a nevýhody použití. Praktická část se zaměřuje na učitele a jejich přístup k digitálním technologiím. Představuje výsledky získané dvěma metodami …víceAbstract:
The diploma thesis studies the possibility of using digital technology at primary school. It summarizes a basic issues and current using of technology in education. The theoretical part is focused on the description of digital technologies, useage in education and refers to advantages and disadvantages of using. The practical part focuses on teachers and their aproach to digital technologies. It presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Lukáš Círus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČKOVÁ, Kamila. Využití digitální technologie na 1. stupni. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová