Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Anastasiya Novakovska
Bc. Anastasiya Novakovska
Bakalářská práce
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
V bakalářské práci vysvětlím, co je to etika a marketingová komunikace a její nástroje, jak etika vstoupila do marketingové komunikace a jak etika ovlivňuje reklamu. Držet se etických a morálních zásad při podnikání je v dnešním světě velmi důležitou složkou při tvorbě marketingu. Cílem reklamních sdělení je přesvědčení o koupi výrobku či služby. Marketing je velmi důležitou součástí podnikatelského …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I will explain ethics and marketing communication and its tools, how ethics has entered marketing communication and how ethics affects advertising. Sticking to ethical and moral principles in business is a very important component in marketing in today's world. The aim of advertising communications is to convince you to buy a product or service. Marketing is a very important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nvsxh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková