PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST – Jakub Schreier
Jakub Schreier
Bakalářská práce
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
CASE STUDY OF CREATING A MEDIA STRATEGY FOR A SELECTED COMPANY
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci společnosti My Trees a konstruktivní kritiku soudobé komunikace firmy. Práce je rozdělena na dvě základní části. V části teoretické je vymezena problematika marketingové komunikace a proces tvorby komunikační strategie, vymezeny jsou i základní ukazatele hodnoty mediálních kampaní. Praktická část je zaměřena na konstruktivní kritiku …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the effective marketing communication of My Trees and constructive criticism of the company's contemporary communication. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the issues of marketing communication and the process of developing a communication strategy, the basic indicators of the value of media campaigns are also defined. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: ---------------- ----
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller
Název
Vložil
Vloženo
Práva