Protektivní faktory ovlivňující užití produktů nosní hygieny. – Bc. Veronika KROUPOVÁ
Bc. Veronika KROUPOVÁ
Master's thesis
Protektivní faktory ovlivňující užití produktů nosní hygieny.
Protective Factors Influencing the Use of Nasal Hygiene Products.
Anotácia:
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci s názvem Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka. Teoretickou část jsem vhodně rozšířila o nové poznatky modernější literatury a snažila jsem se najít veškeré protektivní faktory, které mohou ovlivnit užití nebo nákup produktů nosní hygieny. Věnovala jsem pozornost i procesům s tímto souvisejícím, jako je …viacAbstract:
This diploma thesis is a loose continuation of the bachelor thesis titled Impact of the Advertising Campaign on the Sales of Products of Pharmaceutical Companies and its Impact on the Consumer. The theoretical part was appropriately expanded to include new findings mentioned in modern literature in order to identify all protective factors that may affect the use or purchase of nasal hygiene products …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
21524
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROUPOVÁ, Veronika. \textit{Protektivní faktory ovlivňující užití produktů nosní hygieny.}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/kloo3r/.
Jak správně citovat práci
KROUPOVÁ, Veronika. Protektivní faktory ovlivňující užití produktů nosní hygieny.. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesMaster programme / odbor:
Rehabilitation / Rehabilitation-Psychosocial Care for Handicapped Children, Adults and Seniors
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová
Názov
Vložil
Vložené
Práva