Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Gabriela Ječná
Bc. Gabriela Ječná
Master's thesis
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
HR Marketing and Employer Branding
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na detailní zhodnocení úrovně personálního marketingu ve vybrané společnosti a zhodnocení přístupu k budování značky zaměstnavatele. Cílem práce je zhodnocení úrovně personálního marketingu a přístupu k budování značky zaměstnavatele zvoleného podnikatelského subjektu včetně navržení doporučení ve zkoumané oblasti. V rámci teoretických východisek je přiblížena problematika …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on a detailed evaluation of the level of personnel marketing in the selected company and an evaluation of the approach to building the employer's brand. The aim of the thesis is to evaluate the level of personnel marketing and the approach to building the employer brand of the chosen business entity, including proposing recommendations in the researched area. As part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Reader: Kateřina Sýkorová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEČNÁ, Gabriela. \textit{Personální marketing a~budování značky zaměstnavatele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/klw2lp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights