Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy – Jana POŘÁDKOVÁ
Jana POŘÁDKOVÁ
Diplomová práce
Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
The importance of marketing analysis for creating business plan of small enterprise
Anotace:
Cílem diplomové práce je marketingová analýza ve vztahu k nově vznikající firmě a vytvoření podnikatelského plánu. Marketingová analýza, vedle charakteristiky podniku, podnikatelské činnosti a finančního plánu, tvoří podstatnou část podnikatelského plánu. Má v podnikatelském plánu a především pro podnikatelskou činnost svůj podstatný a velký význam. Bylo zhodnoceno vnější prostředí, trh, odvětví, konkurence …víceAbstract:
The aim of thesis is a marketing analysis in relation to the emerging enterprise and creating a business plan. Marketing analysis, in addition to the characteristics of the enterprise, business activity and financial plan, form a significant part of the business plan. It has substantial and great importance in the business plan and especially for business activity. The external environment, market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Zveřejnit od: 30. 4. 2009
Identifikátor:
8828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POŘÁDKOVÁ, Jana. \textit{Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/klyqgj/.
Jak správně citovat práci
POŘÁDKOVÁ, Jana. Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Provozně podnikatelský obor
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva