Bc. Pavel Schröder

Bachelor's thesis

Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na komunikační mix ve vybraném podniku. Pro analýzu jsem si vybral internetový obchod, který se nachází na internetové adrese www.kulturistika.com. V teoreticko-metodologické části práce popisuji jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a aplikuji je na prostředí internetu. V aplikační části pak na základě konzultací …more
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with Internet Marketing with focusing on Communication mix. For my analysis I have chosen e-shop which can be founded on page www.kulturistika.com. In theoretic-methodological part of this thesis I describe individual tools of Marketing and Communication mix and apply these tools on the Internet. In Application part, thanks to consultations and information provided by owner …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dana Frnochová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích