Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku – Bc. Pavel Schröder
Bc. Pavel Schröder
Bachelor's thesis
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na komunikační mix ve vybraném podniku. Pro analýzu jsem si vybral internetový obchod, který se nachází na internetové adrese www.kulturistika.com. V teoreticko-metodologické části práce popisuji jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a aplikuji je na prostředí internetu. V aplikační části pak na základě konzultací …moreAbstract:
This Bachelor's thesis deals with Internet Marketing with focusing on Communication mix. For my analysis I have chosen e-shop which can be founded on page www.kulturistika.com. In theoretic-methodological part of this thesis I describe individual tools of Marketing and Communication mix and apply these tools on the Internet. In Application part, thanks to consultations and information provided by owner …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/j6jk1/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Dana Frnochová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHRÖDER, Pavel. \textit{Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/kmvgqb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková