Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku – Bc. Pavel Schröder
Bc. Pavel Schröder
Bachelor's thesis
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na komunikační mix ve vybraném podniku. Pro analýzu jsem si vybral internetový obchod, který se nachází na internetové adrese www.kulturistika.com. V teoreticko-metodologické části práce popisuji jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a aplikuji je na prostředí internetu. V aplikační části pak na základě konzultací …viacAbstract:
This Bachelor's thesis deals with Internet Marketing with focusing on Communication mix. For my analysis I have chosen e-shop which can be founded on page www.kulturistika.com. In theoretic-methodological part of this thesis I describe individual tools of Marketing and Communication mix and apply these tools on the Internet. In Application part, thanks to consultations and information provided by owner …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/j6jk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Frnochová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHRÖDER, Pavel. \textit{Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/kmvgqb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková