Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů – Bc. Dagmar Grauová
Bc. Dagmar Grauová
Diplomová práce
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Consumer’s emotionality and efficiency of loyalty programs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostních programů vůči jednotlivým typům osobnosti dle Eysenckovi typologie. Vyjadřuje, jak jednotlivé typy osobnosti vnímají zakládání věrnostních programů a co je pro ně motivujícím impulsem. Hlavním cílem je zjistit, do jaké míry věrnostní programy stimulují k nákupu jednotlivé typy osobnosti, právě dle Eysenckovi typologie. Teoretická část této práce …víceAbstract:
The object of this diploma thesis is the effectivity of bonus programs in relationship to different personality types according to Eysenck's personality types theory. It expresses how different personality types perceive foundation of bonus programs and what actually is a motivating impuls for them. The main object is to find out to which point bonus programs stimulate different personality types to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ccreq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
Jan Klimáček -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala -
Podpora prodeje věrnostním programem
Adam Potůček -
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Petra Marková -
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
Květa Pamánková -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality
Jan Čech