Bc. Dagmar Grauová

Diplomová práce

Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů

Consumer’s emotionality and efficiency of loyalty programs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostních programů vůči jednotlivým typům osobnosti dle Eysenckovi typologie. Vyjadřuje, jak jednotlivé typy osobnosti vnímají zakládání věrnostních programů a co je pro ně motivujícím impulsem. Hlavním cílem je zjistit, do jaké míry věrnostní programy stimulují k nákupu jednotlivé typy osobnosti, právě dle Eysenckovi typologie. Teoretická část této práce …více
Abstract:
The object of this diploma thesis is the effectivity of bonus programs in relationship to different personality types according to Eysenck's personality types theory. It expresses how different personality types perceive foundation of bonus programs and what actually is a motivating impuls for them. The main object is to find out to which point bonus programs stimulate different personality types to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní