Implementace systému CRM do firmy RENOCAR, a.s. – Ing. Radek Svěrák
Ing. Radek Svěrák
Bachelor's thesis
Implementace systému CRM do firmy RENOCAR, a.s.
CRM system implementation to the company RENOCAR, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce „Implementace systému CRM do firmy Renocar, a.s.“ je zaměřená na analýzu fungování obchodního procesu v podniku bez systému CRM a s následným zavedením systém CRM. Implementace systému CRM přináší větší přehled o požadavcích zákazníka a snižuje provozní náklady. V teoretické části je popsán pojem CRM a formy řízení vztahu se zákazníkem. V praktické části je obsažena analýza současného …moreAbstract:
Implementation of CRM system into Renocar a.s.company, is focused on analysis of market process function in company without CRM system and with follow-up implementation of system CRM. Implementation of system CRM produce bigger overview about customer demands and brings down operating costs. In theoretical part, there is described term CRM and form of controlling relationship with customer. Practical …moreKeywords
CRM systém řízení vztahu se zákazníkem prodej vozidel marketing orientace na zákazníka analýza podniku vztahový marketing databáze kontaktů software CRM system customer customer relationship management sale of vehicles customer orientation analysis of the company relationship marketing contacts database software
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/thrjn/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Kovalčík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane