Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci – Bc. Petra Kučerová, DiS.
Bc. Petra Kučerová, DiS.
Master's thesis
Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci
Slovácké beachové léto: Strategy To Win Partners for Cultural and Sporting Event
Abstract:
Podstatou diplomové práce je prostřednictvím strukturovaných individuálních rozhovorů se současnými nebo potenciálními partnery sportovně-kulturního festivalu Slovácké beachové léto v Uherském Hradišti zjistit, jaké možnosti a benefity, jaké způsoby plnění firemních marketingových cílů jsou pro ně v rámci partnerství zajímavé. Tedy provést průzkum za jakých podmínek by oslovené firmy byly ochotny stát …moreAbstract:
The essence of the thesis is to find out what options and benefits and which means of cor-porate marketing aims are in the framework of the partnership interesting for the current or potential partners of Slovácké beachové léto Festival in Uherské Hradiště through structured individual interviews. So conduct a survey of the conditions under which these companies will be willing to become a partner …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Petra. \textit{Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/kpyzbe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučerová, Petra. Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická