Kateřina Lexmannová

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace festivalu Janáček Brno

Marketing Communication Proposal of the Janáček Brno Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací festivalu Janáček Brno 2018. Dále se práce zaměřuje na průzkum publika formou dotazníkového šetření. Festival se koná každé dva roky a je tedy možné porovnání z předešlých let. Podle výsledku průzkumu bakalářská práce nabídne možnosti, jak vylepšit marketingovou komunikaci pro další ročník festivalu, aby bylo osloveno co největší množství potenciálních …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the Janáček Brno festival 2018. The thesis also focuses on audience research by questionnaire. The festival takes place every two years and can therefore be compared to previous years. According to the survey results, the bachelor thesis will offer possibilities how to improve marketing communication for the next year of the festival in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.