Kateřina Lexmannová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace festivalu Janáček Brno

Marketing Communication Proposal of the Janáček Brno Festival
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací festivalu Janáček Brno 2018. Dále se práce zaměřuje na průzkum publika formou dotazníkového šetření. Festival se koná každé dva roky a je tedy možné porovnání z předešlých let. Podle výsledku průzkumu bakalářská práce nabídne možnosti, jak vylepšit marketingovou komunikaci pro další ročník festivalu, aby bylo osloveno co největší množství potenciálních …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the Janáček Brno festival 2018. The thesis also focuses on audience research by questionnaire. The festival takes place every two years and can therefore be compared to previous years. According to the survey results, the bachelor thesis will offer possibilities how to improve marketing communication for the next year of the festival in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.