Jan Sotolář

Diplomová práce

Školní a výcvikové zařízení HZS ČR v systému zdolávání mimořádných událostí

Role of School and Training Facility of the Fire and Rescue Service of the Czech Republic in the System of Coping with Extraordinary Events
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl poskytnout komplexní přehled o možnostech zapojení Školního a výcvikového zařízení HZS ČR do systému zdolávání mimořádných událostí. Systematicky jsem práci rozdělil na 3 hlavní části. První část je obecná a zabývá se popisem fungování IZS a ŠVZ HZS ČR. V druhé části popisuji systém nastavení akceschopnosti jednotky ŠVZ HZS ČR s možnými návrhy zlepšení. Poslední část …více
Abstract:
This diploma thesis have to offer a complete summary of possibilities of School and training centre of Fire rescue services of the Czech republic in coping with extraordinary events. This work is systematically separated into 3 main parts. The first part is widespread and deals with principle of function of School and training centre and of function of Integrated rescue system. In the second part I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Vilém Adamec
  • Oponent: Radim Paloch

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava