Bc. Ladislav Rohan

Diplomová práce

Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu

Influence of known mark in decision of a consumer during shopping
Anotace:
Úloha značky má na spotřebitelském trhu svůj nezastupitelný význam. Vyjadřuje konkrétní hodnotu produktu, který díky značce získává výhodnější postavení na trhu. Předkládaná práce se v teoretické části zabývá vznikem značky a celým procesem, kterým musí projít, než se společně s produktem dostane na spotřebitelský trh. Značka, zvláště pokud má určitou historii a tradici, je také patentově chráněná …více
Abstract:
In any market, brands play a crucial role for consumers. They represent a value of the product and strengthen its position in the market. In its theoretical part, the thesis explores the foundation of a brand and the process of its building prior to the brand's introduction into the consumers market. A brand, having specific history and tradition, is usually protected by patent for its high value and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní