Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu – Bc. Ladislav Rohan
Bc. Ladislav Rohan
Diplomová práce
Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Influence of known mark in decision of a consumer during shopping
Anotace:
Úloha značky má na spotřebitelském trhu svůj nezastupitelný význam. Vyjadřuje konkrétní hodnotu produktu, který díky značce získává výhodnější postavení na trhu. Předkládaná práce se v teoretické části zabývá vznikem značky a celým procesem, kterým musí projít, než se společně s produktem dostane na spotřebitelský trh. Značka, zvláště pokud má určitou historii a tradici, je také patentově chráněná …víceAbstract:
In any market, brands play a crucial role for consumers. They represent a value of the product and strengthen its position in the market. In its theoretical part, the thesis explores the foundation of a brand and the process of its building prior to the brand's introduction into the consumers market. A brand, having specific history and tradition, is usually protected by patent for its high value and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nskt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní marketingový průzkum portfolia dodavatelů služeb ve společnosti ArcelorMittal Ostrava a.s.
Markéta Dybalíková -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
Markéta Ježková