Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o. – Ondřej Folprecht
Ondřej Folprecht
Bachelor's thesis
Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o.
Optimization of HR marketing communication tools in Entry Engineering s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce „Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o.“ se zabývá problematikou HR marketingu v oblasti budování značky zaměstnavatele. První část pojednává o dosavadních poznatcích z oblasti HR marketingu a employer brandingu. Druhou část pak tvoří analýza interních a externích komunikačních nástrojů používaných …moreAbstract:
Bachelor thesis "Optimization of HR marketing communication tools in Entry Engineering s.r.o." deals with the issue of HR marketing in the field of employer branding. The first part deals with the existing knowledge in the field of HR marketing and employer branding. The second part consists of an analysis of internal and external communication tools used for recruitment, together with employer branding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Adam Polášek
- Reader: František Zjevík, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLPRECHT, Ondřej. \textit{Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ktnl06/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová