Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o. – Ondřej Folprecht
Ondřej Folprecht
Bachelor's thesis
Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o.
Optimization of HR marketing communication tools in Entry Engineering s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce „Optimalizace HR marketingových nástrojů komunikace ve společnosti Entry Engineering s.r.o.“ se zabývá problematikou HR marketingu v oblasti budování značky zaměstnavatele. První část pojednává o dosavadních poznatcích z oblasti HR marketingu a employer brandingu. Druhou část pak tvoří analýza interních a externích komunikačních nástrojů používaných …viacAbstract:
Bachelor thesis "Optimization of HR marketing communication tools in Entry Engineering s.r.o." deals with the issue of HR marketing in the field of employer branding. The first part deals with the existing knowledge in the field of HR marketing and employer branding. The second part consists of an analysis of internal and external communication tools used for recruitment, together with employer branding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová