Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace – Vojtěch Třísko
Vojtěch Třísko
Bachelor's thesis
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Analysis of the Impact of Online Marketing on the Awareness of a Nonprofit Organization
Abstract:
V současné době, kdy digitalizace proniká do každého aspektu našich životů, hraje online marketing klíčovou roli ve formování strategií a úspěchu organizací. Tato proměna je zřetelná nejen v korporátním sektoru, ale také v oblasti neziskových organizací, které se snaží vytvářet pozitivní společenský dopad. Online marketing přináší nové možnosti pro dosahování cílů, ale zároveň s sebou přináší leckteré …moreAbstract:
In today's world, where digitalization permeates every aspect of our lives, online marketing plays a crucial role in shaping the strategies and success of organizations. This transformation is evident not only in the corporate sector but also in the realm of non-profit organizations that strive to create a positive societal impact. Online marketing brings new opportunities for achieving goals, but …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153119
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Jiří Krajča
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TŘÍSKO, Vojtěch. \textit{Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kv3whb/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený