Bc. Jakub Hlaváč

Diplomová práce

Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s. r. o.

Project Innovation of Marketing Communication Strategy of Lion Car, s. r. o.
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou projektu inovácie stratégie marketingovej komu-nikácie firmy Lion car, s.r.o. Spoločnosť je autorizovaný dealer automobilov značiek Peu-geot, Nissan, Citroen a BMW v Banskej Bystrici. Formálne je práca rozdelená do troch častí. Teoretická časť obsahuje spracovanie odbornej literatúry zaoberajúcej sa problemati-kou marketingovej komunikácie, komunikačného mixu …více
Abstract:
This thesis deals with inovation project of marketing communication strategy of the com-pany Lion car, s.r.o. The company is an authorized car dealer of Peugeot, Nissan, Citroen and BMW. The work is formally divided into three parts. The theoretical part includes pro-cessing the scientific literature dealing with the issue of marketing communication, communication mix and communication strategy. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hlaváč, Jakub. Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s. r. o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe