Názory studentů učitelství na inkluzivní vzdělávání – Ing. Veronika LAPINOVÁ
Ing. Veronika LAPINOVÁ
Bakalářská práce
Názory studentů učitelství na inkluzivní vzdělávání
Opinions of students from teaching field of study on inclusion education
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké názory a postoje mají studenti učitelství na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a legislativních dokumentů, je rozdělena do tří kapitol, které se věnují historickým souvislostem, vysvětlením samotných pojmů, učitelské profesi a inkluzivnímu vzdělávání. Praktická část se zabývá samotnými názory a postoji dotazovaných …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to identify the opinions and attitudes of students of teaching on inclusive education. The theoretical part is based on the scientific literature and legislative documents and is divided into three chapters that deal with historical context, explanation of terms themselves, the teaching profession and inclusive education. The practical part deals with the actual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAPINOVÁ, Veronika. Názory studentů učitelství na inkluzivní vzdělávání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková