Bc. Petra Jelínková

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores

Customer satisfaction with marketing mix tools at Tesco Stores
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve společnosti Tesco Stores a navržení opatření ke zvýšení této spokojenosti. V teoretické části bude představen marketing, jeho nástroje a vlivy působící na spokojenost zákazníků. V praktické části bude představena společnost, její uplatňovaný marketingový mix a osloveni zákazníci společnosti pomocí dotazníkového šetření. Výstupem práce bude …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction in Tesco Stores and to propose measures to increase this satisfaction. The theoretical part will be introduced marketing, its tools and influences affecting customer satisfaction. In the practical part will be introduced the company, its marketing mix and reaching out to the company customers through and survey. The outcome of the work will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/agmc5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management