Ing. Jindra Ševčíková

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb

Sales promotion as an Integrated Marketing Communication Tool in the Service Sector-Case Study of Cosmetic Dent Enterprise
Abstract:
Bakalářská práce je orientována na středně velkou firmu Cosmetic Dent. Zaměří se na využití marketingových nástrojů a integrované komunikace v oblasti výroby protetických a estetických stomatologických náhrad.Rozpracuje analýzu prostředí oboru, kde jedinou marketingovou strategií je orientace na cenu. Stanoví marketingovou strategii firmy s maximálním ohledem na specifiku oboru, tak aby došlo ke zvýšení …more
Abstract:
Bachelor's thesis will be focused on medium-sized businesses Cosmetic Dent.Focus on the use of tools and integrated communication in the production of prosthetic and aesthetic dental expenses. Elaborate environmental analysis field, where only the marketing strategy is to focus on price.Provides marketing strategy firm, with a maximum field of view of the specifics, so in order to increase the value …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní