Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb – Ing. Jindra Ševčíková
Ing. Jindra Ševčíková
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb
Sales promotion as an Integrated Marketing Communication Tool in the Service Sector-Case Study of Cosmetic Dent Enterprise
Abstract:
Bakalářská práce je orientována na středně velkou firmu Cosmetic Dent. Zaměří se na využití marketingových nástrojů a integrované komunikace v oblasti výroby protetických a estetických stomatologických náhrad.Rozpracuje analýzu prostředí oboru, kde jedinou marketingovou strategií je orientace na cenu. Stanoví marketingovou strategii firmy s maximálním ohledem na specifiku oboru, tak aby došlo ke zvýšení …moreAbstract:
Bachelor's thesis will be focused on medium-sized businesses Cosmetic Dent.Focus on the use of tools and integrated communication in the production of prosthetic and aesthetic dental expenses. Elaborate environmental analysis field, where only the marketing strategy is to focus on price.Provides marketing strategy firm, with a maximum field of view of the specifics, so in order to increase the value …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rg9ld/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVČÍKOVÁ, Jindra. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/kx26tq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec