Ústní projev žáků v hodinách německého jazyka a v přírodovědných předmětech na druhém stupni ZŠ – Bc. Veronika Peřinková
Bc. Veronika Peřinková
Bakalářská práce
Ústní projev žáků v hodinách německého jazyka a v přírodovědných předmětech na druhém stupni ZŠ
Pupils' oral expression in German language and science classes at lower secondary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá ústním projevem žáků v hodinách německého jazyka a v přírodovědných předmětech na druhém stupni základní školy. Cílem práce je zjistit, jak často a jakým způsobem se žáci v těchto předmětech ústně projevují, jaké faktory jejich projev ovlivňují, jak se při něm žáci cítí a co by jim pomohlo k tomu, aby byli při ústním projevu aktivnější. Práce se skládá ze dvou částí …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on pupils' oral expression in German language and science classes at the lower secondary school level. The aim of the thesis is to find out how often and in what way pupils in these subjects express themselves orally, what factors influence their expression, how pupils feel when they speak, and what would help them to be more active in their oral expression. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/obqhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Jitka Jeklová
- Oponent: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŘINKOVÁ, Veronika. \textit{Ústní projev žáků v hodinách německého jazyka a v přírodovědných předmětech na druhém stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/l00og4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání / Přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Role of Input and Output in Foreign Language Teaching: Future Teachers' Knowledge and Perceptions
Barbora Vašků -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
A Critical ELF-Aware Evaluation of ‘Project 2’: Exploring Pluricultural and Plurilingual Communicative Competence in an EFL Coursebook
Kubra Yagar Besen