Zhodnocení marketingového mixu v konkrétním malém nebo středním podniku – Zuzana Mikulková
Zuzana Mikulková
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingového mixu v konkrétním malém nebo středním podniku
Evaluation of the Marketing Mix in a Small to Medium-sized Enterprise
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala marketingovým mixem firmy AUTO MOTO SERVIS ANDĚL s.r.o. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Informace uvedené v teoretické části jsem čerpala z literatury a internetových zdrojů. V praktické části jsem představila firmu AUTO MOTO SERVIS ANDĚL s.r.o. a jí nabízené služby. Informace k této části jsem získala z internetových stránek firmy a jejích …moreAbstract:
In my thesis I dealt with the marketing mix of the company AUTO MOTO SERVICE ANGEL Ltd. It is divided into two parts, theoretical and practical. The information given in the theoretical part, I drew from literature and Internet sources. In the practical part I present the company AUTO MOTO SERVICE ANGEL Ltd. She and services offered. Information for this part I got from the website of the company and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikulková, Zuzana. Zhodnocení marketingového mixu v konkrétním malém nebo středním podniku. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights