IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations – Bc. Branislav Šandala
Bc. Branislav Šandala
Diplomová práce
IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations
IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations
Anotace:
Diplomová práca je návrhom marketingovej stratégie pre servisne orientované IT spoločnosti. Definovaním konceptu služby zoznamujem čitateľa so servisne dominantnou logikou (S-D logic) – výzvou k posunu marketingovej paradigmy. Vysvetľujem, ako je možné tento spôsob uvažovania aplikovať v marketingu, predstavujúc Integrovanú marketingovú komunikáciu (IMC) ako vhodnú možnosť business stratégie v servisne …víceAbstract:
The thesis is a proposal of a marketing strategy for a service-oriented IT organisations. Defining a concept of service, I am familiarizing the reader with the Service-Dominant logic – a call for paradigm shift in marketing. I am explaining its application in marketing, consequently introducing Integrated Marketing Communication (IMC) as an option for a business strategy in service-oriented IT organisations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x4aza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: MBA Sandra Kumorowski
- Oponent: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri