Analýza postojů žáků se specifickými poruchami učení vzdělávaných formou skupinové integrace na druhém stupni základních škol v Jihomoravském kraji a Kraji Vysočina – Mgr. Renata Šafrová
Mgr. Renata Šafrová
Rigorózní práce
Analýza postojů žáků se specifickými poruchami učení vzdělávaných formou skupinové integrace na druhém stupni základních škol v Jihomoravském kraji a Kraji Vysočina
Analysis of Attitudes of Pupils with Specific Learning Difficulties Learned in the Form of Group Integration on the Second Level of Elementary Schools in South Moravia and Vysočina Region
Anotace:
Předkládaná rigorózní práce analyzuje postoje, které zaujímají žáci druhého stupně základních škol, vzdělávající se formou skupinové integrace a u kterých byla diagnostikována specifická porucha učení. Práce se dělí na dvě části, část teoretickou a výzkumnou. Část teoretická obsahuje tři kapitoly, které pojednávají mimo jiné o etiologii a projevech SPU, školní legislativě včetně hodnocení, RVP a ŠVP …víceAbstract:
This thesis analyzes the positions occupied by pupils of second degree of primary school learnerd in the form of group integration and have been diagnosed with specific learning disorders. The thesis is divided into two parts: theoretical and experimental. The theoretical part contains three chapters, which describes inter alia the etiology and manifestations of SPU, school legislation including assessment …víceKlíčová slova
Speciální pedagogika specifické poruchy učení skupinová integrace dyslexie dysgrafie dysortografie postoje rodina zájmy základní škola etiologie dotazník školské poradenské pracoviště Special Education specific learning disabilities dyslexia dysgraphia group integration dysorthographia attitudes family interests elementary school etiology questionnaire school counseling office
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgm55/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 4. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAFROVÁ, Renata. \textit{Analýza postojů žáků se specifickými poruchami učení vzdělávaných formou skupinové integrace na druhém stupni základních škol v Jihomoravském kraji a Kraji Vysočina}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/l3ukxk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Meziškolní mobilita a předčasné odchody žáků ze středního vzdělávání očima pracovníků školního poradenského pracoviště
Michaela Mrázová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Jan Viktorin -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Comparative Research on Special Education Degree Plans Between Czech Republic and Mainland China
Shangwei LI -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Úřad práce a poradenské služby pro jedince se specifickými potřebami
Hana CIPRYSOVÁ