Bc. Jan Krejčí
Master's thesis
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales Support and its methods and techniques
Abstract:
V diplomové práci se autor soustřeďuje na problematiku podpory prodeje a používané nástroje a techniky podpory prodeje. Teoretická část práce přináší pohled na oblast integrované marketingové komunikace jako celek. V praktické části diplomové práce se autor zabývá problematikou podpory prodeje, a to na konkrétním případě vybraného podnikatelského subjektu, kterým je cestovní kancelář Alexandria. Kromě …moreAbstract:
In the diploma thesis, the author focuses on sales promotion and the used sales promotion tools and techniques. The theoretical part of the diploma thesis deals with the concept of integrated marketing communications as a whole. In the practical part of the diploma thesis, the author describes the concept of sales promotion applied to business activities of a specific business, namely the travel agency …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rf28x/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček