Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb) – Bc. Klára Paterová
Bc. Klára Paterová
Bachelor's thesis
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
Specifics of Integrated Marketing Communications in selected Industrie (Marketing of Services)
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji projektu marketingové komunikace tetovacího studia. V teoretické části se zaměřuji na marketingový mix a marketingový komunikační mix a marketing služeb. V praktické části jsem se zaměřila na popis projektování marketingové komunikace Love Hate Tattoo Studia z Miami, vstupujícího na český trh.Abstract:
In the Bachelor Thesis is devoted to Marketing Communication Project Tattoo Studio. In the Theoretical Part focuses on the Marketing Mix and Marketing Communication Mix and Marketing Services. In the Practical Part is focused on description of projecting of Marketing Communications Love Hate Tattoo Studio from Miami, incoming the Czech market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jlfei/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PATEROVÁ, Klára. \textit{Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/l5r7pw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda