Vít Hrubeš

Bachelor's thesis

Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.

Entry point consumers and their perception of marketing conducted by Red Bull Česká republika, s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá podstatou marketingu, brandu a budováním značky. V posledním úseku teoretické části jsou vymezeny pojmy, které jsou následně součástí části praktické. V praktické části je představena společnost Red Bull od založení po současnost. Následně je rozebrán marketingový mix společnosti s popisem jednotlivých …more
Abstract:
This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the essence of marketing, branding and brand building. The last part of the theoretical part defines the concepts that are then part of the practical part. In the practical part, Red Bull is introduced from its founding to the present day. The marketing mix of the company is then analysed with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Martin Hlávek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86019