Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o. – Vít Hrubeš
Vít Hrubeš
Bachelor's thesis
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Entry point consumers and their perception of marketing conducted by Red Bull Česká republika, s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá podstatou marketingu, brandu a budováním značky. V posledním úseku teoretické části jsou vymezeny pojmy, které jsou následně součástí části praktické. V praktické části je představena společnost Red Bull od založení po současnost. Následně je rozebrán marketingový mix společnosti s popisem jednotlivých …moreAbstract:
This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the essence of marketing, branding and brand building. The last part of the theoretical part defines the concepts that are then part of the practical part. In the practical part, Red Bull is introduced from its founding to the present day. The marketing mix of the company is then analysed with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86019
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: David Říha
- Reader: Martin Hlávek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBEŠ, Vít. \textit{Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/l5reo6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková