Komunikační schopnosti žáků s lehkým mentálním postižením ve vzdělávacím procesu – Mgr. Andrea Wolfová, DiS.
Mgr. Andrea Wolfová, DiS.
Diplomová práce
Komunikační schopnosti žáků s lehkým mentálním postižením ve vzdělávacím procesu
Communication skills of pupils whit mild mental disabilities in the educational process
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační schopnosti žáků s lehkým mentálním postižením. Práce je rozdělena do čtyř kapitol – tři teoretické a jednu praktickou. První kapitola se zabývá komunikačními schopnostmi, popisuje pojmy komunikace, jazyk a řeč, zaměřuje se na narušenou komunikační schopnost, alternativní a augmentativní komunikaci. Druhá kapitola je zaměřena na lehké mentální postižení. Vymezen …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on communication ability of pupils with light mental disability. Thesis is divided in four chapters – three theoretic and one practical. First chapter seals with communication abilities, describes communication, language and speech, focuses on disrupted communication ability, alternative and augmentative communication. Second chapter is focused on light mental disability. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hr9ic/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová