Bc. Nikola Jaurisová

Master's thesis

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Metodology and benefits of communication with the end customer
Abstract:
Diplomová práce pojednává o metodikách a přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. První část diplomové práce Analýza a zhodnocení pramenů a literatury shrnuje poznatky o komunikaci, konkrétně integrované marketingové a interní komunikaci. Druhá část práce rozebírá řízení vztahů se zákazníky. Další kapitoly se zabývají pojmy segmentace, komunikace, vztah, hodnota, produkt a cena. Ve Výsledkové části …more
Abstract:
This thesis discusses the metodology and the benefits of communication with the end customer. The first part is the Analysis and evaluation of literature sources. It summarizes the theoretical knowledge of communication, especially the integrated marketing communication a internal communication. The second part discusses the customer relationship management. The next part of the thesis delas with segmentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní