Dominik Navrátil

Bachelor's thesis

A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

Marketing Strategy of Fitness Sokol Olomouc
Abstract:
The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis …more
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Navrátil, Dominik. A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe