Bc. Barbora MATĚJOVCOVÁ

Diplomová práce

YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace

YouTube and Instagram as a marketing communication tools
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na téma "YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace". Hlavním cílem byla analýza a zhodnocení vnímání influencer marketingu uživateli sociálních sítí z generací X, Y a Z, jinak řečeno, jaký vliv mají influenceři na jejich nákupní chování. K řešení tohoto problému bylo využito dotazníkové šetření metodou CAWI, jelikož umožňovalo přesné zacílení výzkumu …více
Abstract:
The submitted thesis is focused on the topic of "YouTube and Instagram as a marketing communication tools". The main objective was to analyze and evaluate the perception of influencer marketing by social media users from generations X, Y and Z, ie how big influence influencers have to their purchase behaviour. The CAWI survey method was used as it allowed the research to be targeted precisely to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATĚJOVCOVÁ, Barbora. YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management