Anna ERBENOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie EZS, s. r. o.

Marketing strategy of EZS, s. r. o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Analýza marketingové strategie EZS, s. r. o." je provedení analýzy firmy a úrovně marketingu. Po provedení analýzy a zjištění nedostatků je na řadě navržení možných řešení a zlepšení v této oblasti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je tvořena souborem kapitol, ve kterých jsou popsány pojmy jako marketing, marketingové plánování a řízení, vize, komplexní analýza …more
Abstract:
The object of this thesis "Analysis of marketing strategy EZS, Ltd." is analysis of the firm and analysis of marketing level. After doing all the research and finding shortcomings, we are up to suggest options to improve this area. This work is divided into two parts. The first one is created by chapters, in which are described terms like marketing, marketing planning and management, visions, complex …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ERBENOVÁ, Anna. Marketingová strategie EZS, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická