Tereza Hejkalová
Master's thesis
Social Guerilla marketing
Social guerrilla marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá social guerilla marketingem a jejím cílem je analyzovat vybrané kampaně a následně zhodnotit vhodnost guerilla marketingu pro sociální problematiku. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a nové trendy v oslovení zákazníků, včetně guerilla marketingu, a dále sociální marketing a social guerilla marketing. Praktická část obsahuje výzkum trhu guerillových kampaní. …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the social guerrilla marketing and its aim is to analyze the social guerrilla campaigns and to evaluate the suitability of the guerilla marketing for the social issues. The theoretical part describes marketing communications, new trends in communication, including guerrilla marketing, and also social marketing and social guerrilla marketing. The practical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29828
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2012
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Gender-based discrimination in the nonprofit sector. Are nonprofit organizations hypocritical?
Pavol Bebjak -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová