Tereza Hejkalová
Diplomová práce
Social Guerilla marketing
Social guerrilla marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá social guerilla marketingem a jejím cílem je analyzovat vybrané kampaně a následně zhodnotit vhodnost guerilla marketingu pro sociální problematiku. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a nové trendy v oslovení zákazníků, včetně guerilla marketingu, a dále sociální marketing a social guerilla marketing. Praktická část obsahuje výzkum trhu guerillových kampaní. …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the social guerrilla marketing and its aim is to analyze the social guerrilla campaigns and to evaluate the suitability of the guerilla marketing for the social issues. The theoretical part describes marketing communications, new trends in communication, including guerrilla marketing, and also social marketing and social guerrilla marketing. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Gender-based discrimination in the nonprofit sector. Are nonprofit organizations hypocritical?
Pavol Bebjak -
Revenue mix of nonprofit organizations. Evidence from France.
Hanna Mykytyn -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová