Nicol RANDÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie Lázní Teplice

The Marketing Strategy of the Teplice Spa
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám marketingovou strategií společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s, která má českém trhu významnou pozici v poskytování lázeňské a rehabilitační péče. Po stručném zhodnocení významu služeb, cestovního ruchu a lázeňství, představuji profil společnosti. V další části se podroběji věnuji klíčovým segmentům trhu, na které se společnost zaměřuje. V navazujících kapitolách popisuji …více
Abstract:
In my bachelor work I deal with the marketing strategy of the company Lazne Teplice v Cechach a.s., which has got a significant position in the spa and rehabilitative treatment. After the short evaluation of the importace of the services, tourism and the spa treatment, I introduce briefly the company´s profile. In the next part I attend to the company ´s key market segments in more detail. In the following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RANDÁČKOVÁ, Nicol. Marketingová strategie Lázní Teplice. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická