Učitel učněm: zkušenost učitelů s mentoringem – Bc. Lukáš Linha
Bc. Lukáš Linha
Master's thesis
Učitel učněm: zkušenost učitelů s mentoringem
Teacher as a Mentee: Teachers’ Experience with Mentoring
Anotácia:
Diplomová práce „Učitel učněm: zkušenost učitelů s mentoringem“ v úvodní části nabízí základní vhled do problematiky učitelského vzdělávání a představuje základní pojmy a filozofická východiska. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu a interpretaci živé zkušenosti učitelů základní školy, kteří jsou, a nebo byli, zapojeni do mentorského programu jako učni – mentee. Výzkum je založen na polo-strukturovaných …viacAbstract:
Diploma thesis „Teacher as a Mentee: Teachers’ Experience with Mentoring“ in its introduction provides an insight into the problematic of teachers‘ education and presents basic terms and philosophical foundations of this thesis. The empirical section is focused on the analysis and interpretation of lived experience of basic school teachers who are or were involved in mentoring program as a mentee. …viacKľúčové slová
Učitel pedagog mentoring mentee mentor profesní rozvoj učitele zkušenostní učení mentoring ve školství učitelské vzdělávání zkušenost interpretativní fenomenologická analýza IPA Teacher educator teacher‘s profesional development experiential learning mentoring in education education of teachers experience Interpretative Phenomenological Analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ivd2l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedúci: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková -
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů