Radko Sedlák

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingovej komunikácii

Nové trendy v marketingové komunikaci
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod …more
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and consequently evaluate new trends in marketing communication that help us target at the customer more precisely and find out how they are perceived by the group of young people with different interests and hobbies. The work focuses particularly on digital marketing, buzz marketing and guerrilla marketing and they are compared with the traditional methods …more
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analýza a následné zhodnotenie nových trendov v marketingovej komunikácii, ktoré nám pomáhajú presnejšie zacieliť na zákazníka a zistiť, ako sú vnímané skupinou mladých ľudí s rozdielnymi záujmami a záľubami. Konkrétne sa táto práca zameriava na digitálny marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, ktoré sa budú porovnávať s tradičnými spôsobmi marketingovej komunikácie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Petr Křivonožka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50617