Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM) – Bc. Filip Pražák
Bc. Filip Pražák
Master's thesis
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Measurement and reporting by Key Performance Indicators (KPI's) in IT Service Management (ITSM)
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématikou neustálého zlepšování služeb v oblasti reportování. První tři kapitoly představují teoretická východiska vycházející z odborné literatury. Čtvrtá kapitola se zabývá analýzou současných ALVAO reportů a návrhem nových. Na základě informací zjištěných během diplomové práce byly vytvořeny nové reporty, které se během příštího roku zapracují do produktu ALVAO Service …viacAbstract:
The Master thesis deals with continual service improvement in reporting. The first three chapters present theoretical issues based on technical literature. The fourth chapter deals with analysis of present ALVAO reports and drafts of new ones on the basis of information obtained during elaboration of the Master thesis, new reports were created which will be incorporated in the ALVAO Service Desk during …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eazfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
- Vedúci: Ing. Aleš Studený
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAŽÁK, Filip. \textit{Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Informatics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lct0i3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
Oksana Koval -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
Jiří Sláma -
Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
Markéta Lajczyková -
Improvement of the IT services within the internal product database of pet nutrition company based on ITIL / ITSM recommendations
Timur Kamaliev -
Adaptation of ITIL for Smart City implementation
Františka Romanovská -
Návrh zavedení ITSM s využitím rámce ITIL se zaměřením na bezpečnost
Dominik Antalík -
Implementace ITIL v malých a středních firmách
Jan Albrecht